Making Pretty

Every day

Challenge!

Kategori: 31 day challenge

En av mina favoritbloggar vad gäller naglar (Emerald Sparkled) började nyligen med en 31dagars utmaning, där man ska följa en lista med 31 olika färger, mönster och teman på naglarna under 31 dagar. Den här listan följer hon:


Dessvärre insåg jag att jag kommer misslyckas redan på dag 2, eftersom jag inte har ett enda orange nagellack. Men, eftersom jag gör som jag vill, så tänker jag göra min egen version av denna. Jag hoppar helt enkelt över de färger som jag inte har och kör på ändå, så det blir inte 31 dagar.

Hur som helst börjar vi passande nog med röda naglar, vilket är precis vad jag har just nu! Jag beställde hem tre nagellack från A England för någon vecka sedan, och fick hem dem härom dagen. Nagellacken jag beställde var Perceval, Morgan Le Fay och Avalon. Just nu har jag Perceval på naglarna, och med det kickar jag igång den här utmaningen!





Jag använde:
Seche Base Ridge filling base coat
A England i färgen Perceval
Seche Vite Dry fast top coat


In English:
One of my favorite nailpolish bloggers (Emerald Sparkled)
recently started with a 31 day challenge, where you follow a list of 31 different colors, patterns and themes on your nails during 31 days.

Unfortunately I realized that I would fail on the second day, since I don't own a single orange nailpolish. But, since I do what I want, I'll do my own version of this. I'll simply skip the colors I don't have and go at it anyway, but it won't be 31 days.

Anyways, the list starts with red nails, which is exactly what I'm wearing at the moment! I ordered three polishes from A England about a week ago, and got them delivered a few days ago. I ordered Perceval, Morgan Le Fay and Avalon. At the moment I'm wearing Perceval, and with that I'm getting this challenge started!

What I used:
Seche Base Ridge filling base coat
A England in Perceval
Seche Vite Dry fast top coat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: