Making Pretty

Every day

Lacey lace again

Kategori: Nails

Igår hade jag två timmar på mig att göra mig iordning inför en middag och utgång, vilket kan låta som mycket, men det är det inte! Jag kände självklart att jag behövde fixa naglarna först och främst, de var redan ljust guldfärgade, men det kändes lite tråkigt för en utekväll. Därför valde jag att köra på ett säkert kort och stämpla på svart "spets" med Konad. Såhär blev de!



Jag använde:
Seche Base Ridge filling base coat
Kicks i färgen Warm Sable
Konad special nailpolish i färgen Svart
Konad bildplatta m57
Seche Vite Dry fast top coat
Elf matte finisher

In English:
Yesterday I had about two hours to get ready for a dinner and going out, which may sound as a lot of time, but it's not! I of course felt that I had to do my nails first, they were already a light golden color, but it felt a bit boring for a night on the town. So I decided to go for a safe bet and stamp black "lace" with Konad. This is how it turned out!

What I used:
Seche Base Ridge filling base coat
Kicks in Warm Sable

Konad special nailpolish
in Black
Konad plate m57
Seche Vite Dry fast top coat
Elf matte finisher

Kommentarer

  • Vickan - allt i rosa säger:

    Vad duktig du är på att måla naglarna! Det visste jag inte :) Inga rosa naglar än?

    2012-04-12 | 16:25:01
    Bloggadress: http://blogg.alltirosa.se

Kommentera inlägget här: