Making Pretty

Every day

Glitterati

Kategori: Nails

Här var länge sen jag skrev! På grund av diverse utlandsvistelser, C-uppsatser och annat har jag inte haft tid eller möjlighet att fixa med naglar och smink som innan. Men nu finner jag att jag har ganska mycket fritid, och en del inspiration, så varför inte se om det håller ett tag?
 
Här kommer dagens naglar, ett fantastiskt lila lack köpt på Boot's för typ £ 2 (ca 20 kr), som är helt täckande i första lagret! Sen svampade jag en gradient med ett skimrande lack från Brasilien och ett silvrigt från A-England, för att sedan avsluta med det bästa glitterlacket från Ciaté.
 
 
Jag använde:
O.P.I Nail Envy
Barry M. i färgen Plum
Colorama i färgen Efeito Prisma
A-England i färgen Excalibur
Ciaté Confetti
Essie Good to go

Kommentarer


Kommentera inlägget här: