Making Pretty

Every day

Midnight flowers

Kategori: Nails

Så här ser mina naglar ut nu, lite slitna är de eftersom jag målade dem igår, men jag tycker fortfarande att de är himla fina och värda att visas upp! Tyvärr så råkade min högra tumnagel ut för en olycka och gick av i fredags kväll när jag skulle stänga av cykellampan, därför är alla naglar nu avklippta och nerfilade.





Jag använde:
Klean Color i färgen 10 Sapphire
Depend Nailpolish i färgen 223 (silver)
Bundlemonster BM16
Seche Vite Dry fast top coat

In English:
This is what my nails look like right now, they're a bit worn since I painted them yesterday, but I still think they're very pretty and worth showing off! Unfortunately my right thumb nail had a bit of an accident and broke off on friday night, which is why all my nails now are cut off and filed down.

What I used:
Klean Color in 10 Sapphire
Depend Nailpolish in 223 (silver)
Bundlemonster BM16
Seche Vite Dry fast top coat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: